torsdag, august 24, 2006

Bloggen har vært ute av drift

Jeg har hatt litt problemer med bloggen i det siste, så jeg har ikke fått lov til å laste opp nye ting. Så sånn er det med den saken. Nå funker det igjen, så nå poster jeg et sammendrag av sommerferien som jeg skrev da jeg satt og ventet på flyet til oslo for to uker siden... Klokken er ganske mye og bildene mine ligger på den eksterne hardisken, så jeg poster uten bilder så lenge. Men nå når jeg får lov til å poste og det går litt kjappere enn i Tsjekkia, så skal jeg komme med bilder så snart som mulig. Det blir nok ikke før over helgen, for i morgen drar jeg til Hemsedalen med Katrine.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Kari! Fantastisk med oppdatering! Trodde jeg hadde vært innom her og skrevet før, men det hadde jeg visst ikke! Nyderlig! Gleder meg til bilder og mer nytt!:D