fredag, februar 16, 2007

Lunch på TF


I dag kl halv tolv begynte jeg å gå til TF. Jeg gikk gjennom Vigelandsparken med Katrine og Mina. Katrine mente at noen av statuene var feilproposjonerte, mens jeg og Mina var ganske så enige om at der tok hun feil. Vel gjennom parken tok vi 20-bussen til Vestre Aker kirke og gikk deretter til TF. Fremme på TF ca 11.20. Det var merkelig tomt for kjente studenter, kun jeg og Marte og en stor forsamling av voksne. Ingen studenter. På TF spiste jeg et nydelig tsaitsiki og roastbeef-smørbrød. Klokken 12.00 tok jeg 20-bussen fra TF til Skøyen. Her venter oppgaveskriving. Lunchen på TF med Marte var fin! Det anbefales på det sterkeste å gå opp til skolen for å spise lunch en dag man egentlig ikke skal opp til skolen. Da slipper man å ha dårlig samvittighet for å spise en lang og god lunch!

Ingen kommentarer: