tirsdag, april 25, 2006

Litomysl

Nå bor jeg på hotell i Litomysl. Jeg bor på tremannsrom med Ragnhild og Marte. Konge! Litomysl er en fantastisk by! Her er 15 stikkord om Litomysl og livet:

  • Gamle, flotte hus
  • Både breie og smale koselige gater
  • En hovedgate av brostein
  • Flere parker
  • En skog man kan jogge i
  • Klosterparken med perfekt gress, statuer, fontene og klassisk musikk
  • EAY-senteret med gratis, men dog litt ustabilt, nett
  • Ryddig rom
  • Konge-vær! Vi går i shorts og t-skjorte i april
  • Studier i parken mens vi soler oss (uten noen bøker for de ligger i Praha i tollen) med unger som er søte som løper rundt oss
  • Et glassrom i hotellet hvor vi har det koselig
  • Takterrasse
  • Klær som blir vasket, brettet og levert på døren hvis man vasker de på hotellet.
  • En sportsbutikk som er god og billig
  • Restaurant hver dag. Veksler mellom kinesisk og italiensk som er veldig gode, en treg en, to til som jeg ikke har prøvd og hotellrestauranten hvor man får altfor lite og ofte dårlig mat.


Med andre ord så har jeg det veldig bra! Nå skal bare Marte ta en dusj, så er vi klare for parken igjen med eksegetisk forening.

For øvrig skal det sies at jeg nå kan velge og vrake sommerjobber. Har fått jobb både på Hordnestunet og på Gosen bofellesskap. Så nå må jeg nok skrive en avslagsmail til min gamle jobb på hordnestunet

Ingen kommentarer: