mandag, september 18, 2006

besøk av morfar og seminar

I morgen (tirsdag) til torsdag skal jeg på seminar på Gran. Granseminaret heter det. Det er med Tf. For å være på det seminaret (med 7 forelesninger (som ikke er mye på tre dager i forhold til intensivukene på TSN i fjor)) og skrive en oppgave på 3000-4000 ord etterpå får jeg 10 studiepoeng. Lettjente vil jeg påstå.

Egentlig så burde jeg pakke nå. Jeg skal nemlig møte morfar i byn om 70 min, og før det burde jeg være ferdigpakket og ha ryddet rommet og skiftet sengetøy. Men, som det avslappede mennesket jeg er (?), så sitter jeg altså foran dataen og blogger i stedet. For øvrig en enormt kjedelig blogg ettersom jeg egentlig ikke har noe å berette, men dog.

Dessuten har jeg heller ingen bilder å legge inn. Kjipt for de som skal lese dette hvis det er noen som leser det.

Forøvrig er jeg forkjølet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg leser! Alltid. Syns det var spennende jeg;) Bedre enn ingenting!