lørdag, september 02, 2006

Livet i Oslo

Studiene har startet. Kristendom. Neida, vi slapp ikke unna kirkehistorien i år selv om vi hadde det i fjor også.. kjipe greier.. menmen. Sånn er livet. Jeg har forelesninger og grupper på tirsdag, torsdag og fredag - noe som betyr at jeg har fri mandager og onsdager. Fantastisk!

Ellers i Oslo startet jeg som dirigent i Langhus TenSing på torsdag. Det blir vel en del jobbing med det. Håper det blir kjekt og ikke bare arbeid etterhvert.




Jeg er også med på Ludus ressursteam - et team som skal start Ludus-grupper i Oslo og ellers i landet. Kanskje blir det litt jobb med det - kanskje ikke. Det spørs om det er noen som ønsker å starte Ludus. For uten folk som vil starte, så blir det ikke noe å gjøre for oss i ressursteamet.

I leiligheten går det bra. Vi begynner å komme på plass. Jeg mangler bein til skrivebordet, og Anka har et skrivebord for mye (begge to uten bein). I stuen har jeg kjøpt to stålamper, så nå er det litt mer lys der. Vi har ikke kjøpt et nytt og større tv enda, men det kommer vel kanskje med tiden. Vi må også kjøpe oss bredbånd, for nå snylter vi på naboen... Men vi kommer oss nok helt skikkelig på plass snart :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Flott med oppdatering!=) Når er egentlig det "ludus" bildet tatt og hvor? Kommer på besøk til leiligheten snart jeg:D Vi snakkes!

Kari Zakariassen sa...

Ludus er tatt i gangen utenfor TenSing-stuen på Rønningen. Det er jeg som er inni masse dopapir, så sånn er det med den saken.