mandag, desember 19, 2005

90 talls party siste dag

Fredag var vår siste dag på Silkeborg højskole. Ryddet og vasket hele dagen - det tok mye lenger tid enn jeg hadde trodd.. Om kvelden var det vår siste kveld i Cafe Skyline. Trist. Kveldens tema var 90-tallet. Jeg var utkledd som en utrolig kjiping. Det kan dere forsåvidt se på bildet selv. TenSing Norway bandet hadde en konsert i begynnelsen av cafeen - vellykket. Koret sang med på noen sanger - legger ut et bilde av det også (Foto: Nicolaj. Det er litt mørkt for jeg glemte å sette på blitzen før jeg gav det til ham..)

Det var ikke bare vår siste kveld på Silkeborg. Også Sylvester fra Polen skulle hjem morgenen etter. Han utviklet seg til å bli en syk syk gutt i løpet av oppholdet på Silkeborg. Sykt morsom på dansegulvet. Vi fikk en siste danseoppvisning på 90-talls partyet. Syke syke dansen..

Ettersom Søren har fått et bilde med på alle de andre blogginnleggene fra Danmark, må han få et bilde på denne siste bloggen også, så jeg legger ved et bilde av Sylvester og Søren når de er tigre..

Også denne kvelden i cafe Skyline var en fantastisk kveld:-) Cafeen stengte tideligere enn vanlig, kl 0230.. La meg ca kl 0330, noe som sikkert var ganske lurt ettersom vi måtte opp kl 0730..

1 kommentar:

IngRid sa...

ÅÅÅH! SILKEBORG!