lørdag, februar 25, 2006

Fra Stryn til vinterferie

I tiden mellom Stryn og vinterferien har det ikke vært så mye liv på bloggen som noen helt sikkert har oppdaget. De som har skrevet kommentarer til meg har ihvertfall oppdaget det, og det er jo forsåvidt strålende flott!

Her kommer et veldig kort sammendrag av hva som skjedde mellom Stryn og vinterferien ihvertfall. Team will show reiste med nattbuss til Oslo fra Styn. På veien hadde vi et stopp på en veikantine midt på natten. Der traff jeg Synnøve som jeg gikk i klasse med på videregående. Sykt sykt sykt. Ihvertfall - fra Oslo gikk turen videre til Horten etter en frokost på hovedkontoret til KM hvor vi også hentet nødvendige studiebøker.

I Horten hadde vi studieuke fra mandag til torsdag. Torsdag kveld hadde vi TenSing øvelse der. Mange kule folk i den TenSing gruppen. Særlig tungejenten. Hun var fantastisk! I løpet av tiden i Horten ble jeg også introdusert for et bilspill som jeg har blitt avhengig av.

Fra fredagen til søndagen var vi på Liv og Røre i ABK. Var veldig kjekt! Der var også Michelle, og det var jo ekstra koselig. For de som kjenner Frode, så kan jeg jo nevne at han også var der. Uken ettervar vi på teamperiode i Hedmark og Oppland mens de to andre teamene hadde studieuke. Hadde tre TenSing øvelser og en del reising.

I helgen var vi på Vintertreff i Lunner. Var veldig kjekt det også. Masse gira folk! Jeg og Ragnhild hadde TenSinglederseminar for 2 - etterhvert 3 - personer. Interessant..hehe.. Gikk for såvidt greit...

Etter Lunner gikk turen tilbake til Oslo hvor jeg var i Storsalen og på restaurant før jeg tok nattoget hjem til Bergen og sengen!