søndag, mars 04, 2007

Gran-seminar

Tirsdag til torsdag var jeg på granavollen gjestgiveri på seminar med skolen. Tok et intensivkurs hvor alle forelesningene var på de tre dagene, og eksamenen er å skrive en semesteroppgave på 3000-4000 ord. Veldig greit! Gran er et fantastisk sted! For det første så ligger det på landet og har masse deilig og frisk luft. For det andre så er det utrolig mange hyggelige folk med, enten fra TF eller folk som bare tar det ene faget på TF. Og sist, men absolut ikke minst, så er det fantastisk mat der! Lunch er koltbord + varmtbord hver dag, med hjemmelaget mat, og til og med med dessertbuffet med sikkert 7 desserter hver dag. Sinnsykt! Middagen var treretters middag. Med suppe til forrett, fisk eller kjøtt til hovedrett, og dessert med kaffe til slutt. Gleder meg allerede til høstens gran-seminar. Og apropos kaffe, så tror jeg ikke at jeg har drukket så mye kaffe på lenge. Ble nemlig ganske sene kvelder, så da måtte jeg bare hive innpå med kaffe for å holde meg våken om dagen...

3 kommentarer:

LemonTree sa...

Gran var jo toppen!!! Weeee.... Gleder meg til høsten jeg og!! Men vi ses jo på torsdagslunsj??!! hehe..

klemmer :o)

Anonym sa...

Savner sånne ting ved TSN.. Underer fremdeles på om du har funnet ut Radiohead sangen..

Karen sa...

Du har bloggesisten. Sorry. Henger meg på et fenomen nemlig, og kan ikke ødelegge rekka.
Gå inn på bloggen min, så forklares det hele!:)