søndag, mars 18, 2007

Våren har kommet til Oslo

Våren har kommet til Oslo. I dag morges da jeg tittet ut av gardinen ble jeg nesten blendet av det sterke lyset og den blå himmelen. Fantastisk! I går var det nesten like bra vær, så da hadde jeg årets første joggetur i Frognerparken. I dag hadde jeg bestilt vasketid fra kl 10-13, så jeg måtte vaske klær før jeg kunne gå ut.. Etter to klesvasker gikk jeg og Anka opp i butikken og kjøpte hver vår is; gullpinne, og gikk tur i Frognerparken mens vi spiste. Skikkelig vårstemning! Vi var så grepet av våren da vi kom hjem at vi vasket vinduene på kjøkkenet og i stuen både utvendig og innvendig. Så nå kan solen skinne igjenom uten at man ser masse drit på ruten!

Etter dette så jeg to episoder av 24 mens jeg spiste min faste lørdagsrett; grøt. Har blitt litt hektet på 24, er kommet litt lenger enn halvveis i 1. sesong, så jeg har mye igjen å se! Gikk på tur etter 24 - til monolitten for å sitte der og lese bok. Solen var på vei ned og det blåste en del, så jeg fant ut etter ca 3 sider at det ikke nyttet, og gikk tilbake til leiligheten og så på 2 til episoder av 24..hehe..

Om kvelden hadde Katrine besøk av far med kone, og de hadde med seg en utrolig god gulrotkake! Kvelden gikk med til tv-titting i godt selskap.

En utrolig deilig vårlørdag med andre ord!

Ingen kommentarer: