tirsdag, januar 03, 2006

Førde

Jeg dro til førde med mamma og pappa torsdag etter jobb. Der besøkte jeg familien Åberge Sande. Da vi ankom Førde dro vi nesten direkte på besøk til Frode sin familie (venner av familien Sande..). Der så jeg mye på tegneserier på Cartoon Network...

Fredag gikk vi på tur etter frokost. Vi skulle opp på havstafjellet(?). Jeg og Vetle kom ikke helt opp ettersom vi skulle ned og trene på et treningssenter. Vi løp ned igjen fjellet og kom oss inn til sentrum. Det var veldig deilig å trene styrke igjen - det blir ikke akkurat for mye av det på TenSing Norway kan man si... Etter styrketreningen spiste vi middag før vi dro å bowlet. Det gikk ikke så bra første runde, men andre runde gikk bedre. Da slo jeg Sondre med to poeng - jeg fikk 116 og han 114. Det er jeg ganske fornøyd med! Spesielt siden Sondre hater å tape. Det skal sies at jeg ikke slo Vetle da...

Jeg tok bussen tilbake til Bergen lørdag morgen for å feire nyttårsaften i Bergen.

Kjendishjørnet: Olve, Sondre, Vetle og Runa er søskenbarna til Idol-Tone. Johanne og Asle er dermed onkel og tante. Videre kan det sies at Asle kunne ha vært filleonkelen til Ylvis fordi ett eller annet med at en av Johanne sine søsken hadde noe på gang med en av foreldrene da de var unge. Noe sånt noe. Litt tynt, men alt er godt nok for kjendishjørnet!

Ingen kommentarer: