tirsdag, januar 03, 2006

En stund siden sist...?

Godt nyttår!
Nå er det en stund siden sist jeg skrev blogg kan man si. Det er ganske mange som har klaget, men jeg har faktisk et liv utenom bloggen som jeg liker å leve. Derfor har det ikke blitt så mye blogging i ferien på meg som hos de andre, som tydeligvis ikke har noe liv... Men nå skal jeg ihvertfall skrive noen innlegg om jule- og nyttårsferien som har vært. Nå er jeg altså på Finnsnes (ankom for ca to timer siden) Er ganske fantastisk her også vil jeg tørre å påstå. Er tv og stol på hvert rom i tillegg til pult, gode senger, vask, skap, vanlige stoler og et lite bord. Det er ferdig påredde senger og vi får håndklær slik at vi slipper å skitne ut våre egne. Det er også tråløst nettverk på hvert rom og man trenger ingen kode for å koble seg på det :-) I stuen nede er det gode stoler, tv og biliardbord (sikkert feil skrevet - noen kan jo kommentere det på kommentarene og skrive hvordan det egentlig skal skrives). Ellers er frokosten fra kl 0630 hver morgen :S (den varer til kl 0800 da, så det er ikke krise). Men da går jeg igang med memoreringen fra julefeiringen, så nå kommer begivenhetene i kronologisk rekkefølge i de følgende bloggene.

1 kommentar:

Anonym sa...

Genialt, Kari! Gleder meg til resten og venter i spenning på å få høre om livet ditt...