tirsdag, januar 03, 2006

Julaften


I år, som alltid, feiret jeg jul. Begivenheten startet med kirken klokken 11. Gudstjenesten ble filmet, noe som førte til at jeg kom på TV (igjen..). Jeg hadde spurt om å få være med å synge i skolekoret som jeg gikk i for 4 år siden, men det gikk ikke på grunn av tv-sendingen. Synd, for ellers ville jeg ha vært enda mer på tv. Da jeg skulle hjem fra kirken og bort til bestemor og farfar for å spise grøt, var mamma og pappa kjørt fra meg. De glemte meg i kirken. Hva er det for en ting å glemme sin eneste datter på selveste julaften? De kom til slutt tilbake og hentet meg og vi dro til Kvernabekvegen. Der spiste hele familien grøt; mamma, pappa, Eirik, Bestemor, Farfar, Mormor og Morfar. Riktig koselig!

Deretter dro alle hjem til oss. Jeg var på langt nær ferdig med julepressangene og satt meg opp på rommet for å prøve å få gjort de litt mer ferdig. Jeg fikk laget en hanske til pappa og en til Eirik... Vi spiste pinnekjøtt om kvelden slik vi alltid gjør, og satt i gang gaveåpningen deretter. Jeg fikk mange fine ting, men gidder ikke å ramse de opp her (litt i frykt for å glemme noe.. :S)

Var ihverfall en veldig fin julaften som varte til midnatt.

Ingen kommentarer: