tirsdag, januar 03, 2006

Julefest med gamle helter

Torstein Braseth hadde sitt årlige julebesøk 4. juledag, og jeg, Ingebjørg og Richard var der. Det var utrolig koselig. Alle mine gamle helter (og forsåvidt har noen fremdeles heltestatus) fra skolen, skolekoret og Blessing var der. Vi tre litt yngre turde ikke å menge oss først, men etterhvert satt vi sammen alle sammen og det var veldig koselig! Det var masse god mat også! Etterhvert ut over kvelden tok det litt mer av enn på begynnelsen, og ca 7 minutt etter at dansingen begynte kom mamma og pappa Braseth hjem, så da stakk vi. Vi gikk da bort til der hvor alle foreldrene hadde vært på fest og holdt en aldri så liten konsert for de foreldrene som enda ikke hadde forlatt den festen. De var over seg av begeistring selv om det ikke var så fint som det sikkert kunne blitt under andre omstendigheter. Men det må også sies at det ikke var stygt, for tross alt var det en fra musikkhøyskolen i Oslo der og en fra Paul McCartney skolen der + alle de andre har gått i minst et kor i løpet av livet - de fleste både i Kirkevol skolekor og i Blessing TenSing. Etter den lille foreldrekonserten satt vi å snakket en stund før vi ruslet hjem igjen i 5 tiden. Gode og trette.

Kjendishjørnet. Kjendishjørnet er et nytt hjørne på bloggen min hvor jeg på slutten av bloggene vil skrive litt om hvilke kjendiser jeg har vært med i de forskjellige blogg-anledningene. Det står også her dersom de jeg har vært med har en tilknytning til kjendiser - f.eks familie.

Dagens kjendishjørnet: Festen ble holdt av Torstein Braseth - du har kanskje sett ham i Tonight med Thorstein Braseth på TT, som Puttipluttipott 3(?) år på rad eller som Atle i De 7 søstre. Deltagende på festen var Frode Wassel som sang på TT hovedscenen samme kveld som Tonight med Torstein Braseth. I tillegg var også Vegard og Bård Ylvisåker der - bedre kjent som Ylvis.

1 kommentar:

Anonym sa...

Godt, Kari! Liker det jeg leser så langt! Men jeg kunne ikke fatte hvem han derre Thorstein Barseth var, måtte lese "kjendishjørnet" og lese at han hadde vært med på "syv søstre" før jeg skjønte hvem han var... Haha, hehe...;) Morro, morro.